i can't get you of my mind

Måste inleda detta inlägg med en mening. DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!

Sådär, idag har jag inte gjort någonting vettigt. Sovit bort halva dagen på ett biljardbord. Vi sov ju hemma hos Lina och vi brukar alltid prata bort hela natten uppe på biljardbordet. Så gick dom andra och la sig på madrasserna och jag låg kvar uppe på bordet, sen halvsomnade jag. När jag vaknade igen pallade jag inte resa på mig och sova på madrassen, så jag låg kvar uppe på bordet. Har lagom ont i ryggen nu..

Alva och jag hade förresten skit kul igår kväll. Men jag har rätt ont i benen efter allt hoppandes.. var bara massa snygga killar där. Ett plus, sen att Alva får extra mycket energi när hon dricker energidryck. Det är mindre bra.. haha, men kul ändå!

Haha, kom och tänka på en sak. Hur blir man snygg? Om någon har ett svar på den frågan, skriv en kommentar.

Nu ska jag ut med vovven, seent på kvällen.. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv; Asså jag menar.. Om du svarar tillbaka i en kommentar, där du skriver något/några förslag på hur du kan göra designer. :) Hr de kan se ut oså, för jag vet inte riktigt hur jag vill ha den ;)

2012-05-06 @ 09:43:32
URL: http://northons.blogg.se/
Postat av: Ebba :D

Sv; Den därr linajonasdotter.blogg.se var väldigt fin! :D Skulle nog vilja ha något liknande, dock inte likadant men lite liknande. ;) Aja, jag får klura på det så mejlar jag dig troligen nästa helg när jag har nya bilder osv. :)

2012-05-06 @ 10:53:15
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0