mår inte bra, feber gör det inte bättre heller..

Ligger och febrar mig i soffan, har 38.5 graders feber just nu. Så på köpet fick jag en extrem huvudvärk och ont i halsen. Tack till dig som gjorde att jag blev sjuk idag, tror nästan att jag ska skicka ett tack-kort..

Så från min sida (vems annars?) så kommer det inte vara så mycket bloggning tills jag blir frisk. Så ha det bra! Hejdå :)

Juste, det var en som frågade om jag kunde skriva ett inlägg om Mynte (frieserhästen), och javisst kan jag det! Kommer ett inlägg när jag är friskare, nu vill jag bara vila satan så jag blir frisk :)


Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

sv: jaa nu har jag ;) hittade vart jag skulle sätta koden!!

2012-05-31 @ 21:36:24
URL: http://sarafryk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0