Till alla er där ute

Hejsan allihopa!

Jag tänkte skriva lite ang. bloggdesigner eftersom jag får många frågor hit och dit hela tiden.

En av dom vanligaste frågorna är:

Gör du bara hela designer, eller bara en header också?
Svaret på den frågan är att jag gör både och, allt från en enkel header till en fullkodad hel design.

Sen är det väldigt många "oseriösa" bloggare ("pekar" inte ut någon specifik) som skickar mail hit och dit och bara skriver "jag vill ha en ljusrosa design, så du får fria händer".
Jag har inte tid att få helt fria händer, och hur hade den tänkt att jag skulle förstå vad den vill ha för bilder och så i sin design förutom att den ska vara ljusrosa? Så snälla, kan ni inte förstå mina instruktioner som står i det HÄR inlägget. Skicka inte mail till mig då och be mig att göra en bloggdesign. Jag har fullt upp med andra som faktiskt gör som man ska.

Sen till dom flesta som skickar ett sånt mail, så skickar jag tillbaka och skriver att du måste skriva till det och det som behövs. Nej, då kommer det tillbaka ett likadant? Ingen respekt för att jag har hur många som helst som faktiskt "vill" ha en design. Tänk på att jag väljer bort er som inte följer "reglerna" och tar dom som faktiskt följer reglerna före er. Sen får ni efter.

Det har endast varit EN tjej hittils som har skrivit hur utförligt mail som helst, och hennes design tog endast 1 ½ timme att fixa till. Medans er som inte skriver ett bra mail alls kan ta flera veckor..

Sen så kommer ni inte att få en header/design (vad ni nu önskar) om ni kommenterar på min blogg. Jag har ju skrivit att ni ska maila? Så varför inte följa vad jag skriver?


SÅ FÖR ATT SAMMANFATTA DET HELA.. OM NI VILL HA EN DESIGN AV MIG, FÖLJ REGLERNA SOM STÅR I DETTA INLÄGG, ANNARS PLOCKAS/VÄLJS NI BORT FÖRE DOM SOM FÖLJER REGLERNA!


Kommentarer
Postat av: Sara Fryk

hoppas jag inte var en av dom som inte skrivit utförligt och så.. :)

2012-05-29 @ 22:42:38
URL: http://sarafryk.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilken var den enda tjejen? :)

2012-05-31 @ 20:16:10
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0