we said forever, but wtf is happening?

God dag!
Har varit i skolan, som vanligt. Biologiprovet var inte så stort som förväntat, men gick bättre än förväntat! Hoppas nu att jag tror rätt.
Sista timmen hade vi idrott, vi hade friidrott och det gick bra. Men min träningsvärk i benen (som jag trodde höll på att gå bort) kom tillbaka. Suck.. Annars gick allt finfint!

Nu ska jag chilla lite (läs: fixa bloggdesigner) fram till kl 6. Då blir det kalas för min syster som fyller 17år.

Förresten, satt och tänkte på en grej och har kommit fram till en sak. Efter den 12e Juni så kan man inte beställa bloggdesigner förrän fram till nån gång i Augusti. Jag menar, vem vill sitta inne på sommarlovet och fixa bloggdesigner? Sen kommer jag nog även börja ta smått betalt sen när jag kommer igång igen.
Jag slutar skolan den 12e, så efter det så kommer "funktionen" stängas ner fram till Augusti :)
Så passa på att beställa just din design av mig innan jag låter boken damma på hyllan den 12e Juni!

Ev. så kommer jag kanske att göra några bloggdesigner några gånger under lovet. Men då kommer det att komma upp på bloggen om när och hur.

HA EN FORTSATT BRA DAG OCH BE AWSOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0