Uppe med tuppen

Vilken av bilderna var finast? Svartvit eller färg? Bild på bästa vän från "photoshooten" igår! ♥
 
Gick upp nu vid sju och fixade mig. Nu är jag klar och sitter här, skulle fixa klart en grej med en kompis blogg så nu är den "grejen" klar. Kolla in HÄR och kolla hennes header som jag fixade, som var "grejen" då. Tänkte slänga in ett inlägg om att jag inte har mördats och faktiskt är levande.
Insåg nyss att jag bara bloggar om mig själv. Så jag tänkte på en rolig sak, undra om gästbloggning skulle vara en kul grej? Ska försöka hitta någon som kanske vill gästblogga på min blogg eller om jag har en tävling om det. Men nästan ingen skulle väl delta då ;) Får kolla upp med mer om det! Men vi hörs, kommer kanske ett inlägg ikväll + ett inlägg om ett gimptips. Kramen! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Färg :)

Svar: Tycker jag också! :)
Ebba Blomqvist

2012-10-03 @ 20:27:29
Postat av: Ida

Färg! :)

Kolla din mejl, och har publicerat länkbytes inlägget nu . kolla båda :D

Svar: Okidoki! Kollar ;)
Ebba Blomqvist

2012-10-04 @ 20:51:54
URL: http://idawoxliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0