Vet du inte så mycket om mig, läs det här då!

Om mig:
Namn: Ebba Jenny Christina Blomqvist
Ålder: 15 år
Längd: runt 177 :)
Sko-storlek: 40-41
Född: BB
Bor: Ö-hus
Gör just nu: Bloggar, facebook (standard) och musik!

Allmänna frågor:
Vad är du rädd för: Höjder, mörker, att bli sårad och att bli lurad.
Det roligaste jobbet du haft/har: Har aldrig haft ett jobb
Har du körkort och egen bil: Nope
När tar du ditt körkort: 3 år kvar
När grät du senast: När jag fick reda på att Mynte skulle säljas
När skrattade du senast: Idag med Beccus
Vem åkte du bil med sist: Mammsen
Vem åt du mat med sist: Mig själv, forever alone
Vem sov du hos sist: Becca
Vem sov hos dig sist: Becca och Agnes
Vad var du rädd för när du var liten: Att störta med ett flyplan och att sova ensam
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Ridlärare och delfinskötare
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: mer än 10ggr iaf, sist för ett halvår sen
Värsta smärtan du råkat ut för: Ramlat av hästen och gjorde illa svanskotan
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Stallet och hästarna och mina vänner ♥
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Det klart. men de tar jag inte upp här :p
Har du någonsin sportat: Jag rider ju, sen har jag ju också dansat.
Någon du ser upp till: Ingen speciell.
Vad finns alltid i din handväska: Haha, det blir svårt att svara på, har ingen handväska!
Har du varit utomlands någon gång: 3 gånger, Finland, USA och Thailand :)
Vilken plats var finast: Thailand, helt klart! Men kommer inte ihåg USA så vet inte riktigt hur det såg ut där.
Största stad/städer du varit i: Stockholm, Bankok och Florida

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: kommer aldrig vara så idiotisk!
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: Nemas, men vill ha i tungan och naveln!
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Personligheten och lite "swag"-stil, omtänksam och liite romantisk.
Finaste komplimang du fått: Ingen WOW komplimang som jag kommer ihåg
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Vet inte..
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nope
Hur många sex-partners har du haft: Mer än Jockiboi, helt klart

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Både och på samma vis, men helst landet.
Hamburgare eller pizza: Pizza ffs
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: McDonalds, utan tvekan! Cheeseburgare i mitt ♥
Vin eller Öl: Inget, har inte smakat något av det
Charter- eller skidsemester: vet ej
Sverige eller Utlandet: Beror på vilket utland, men Utlandet isf
Sport eller nyheter: Sport, bara om det är ridsport
Hockey eller fotboll: Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga killar
Sommar eller vinter: Sommar och vinter, bra på olika vis
Vår eller höst: Höst
Flyg eller tåg: Tåg
Bil eller buss: Bil
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha sex på mig?

Svar: Inte under då?
Ebba Blomqvist

2012-10-04 @ 13:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0