10 saker ni kanske inte visste om mig?

• ..att jag har prestationsångest? Kan t.ex ibland inte rida inför publik och bli jätte stressad och nervös.
 
• ..att jag är mig själv ungefär hela tiden? Mig själv innebär att jag är ärlig, skrattar hela tiden och säger exakt vad jag tycker. Ibland går det överstyr.. haha.
 
• ..att det första jag tänker om det mesta är negativt?
 
• ..att alla inom Örbyhus och här och var utanför vet vilka "Blomqvist'arna" (våran släkt) är?
 
• ..att jag är totalberoende av facebook?
 
• ..att jag aldrig har haft ett eget rum, förrän vi flyttade till lägenheten vi bor i nu för två år sedan?
 
• ..att jag tycker att Kissie verkar ascool, och skulle vilka träffa henne?
 
• ..att jag fullkomligt hatar oärliga personer och personer som gör till sig inför folk? Be yourself ffs.
 
• ..att jag vågar inte hoppa högt varken med häst eller ponny? Det högsta jag har hoppat är 60cm..
 
• ..att jag är sjukt trött nu, så nu får det räcka :)
 

Kommentarer
Postat av: Hille

Hej du! Undrar vilken stil/font du har på rubrikerna i menyn där det står Information, kateogrier, o.s.v. Den var lite småball :)

Svar: Jag har ju gjort bilden själv. Men fonten/typsnittet finns att ladda ner gratis på dafont.com och stilen heter "Sweetly Broken" :)
Ebba Blomqvist

2012-09-16 @ 08:00:50
URL: http://tantparkkila.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är bra att vara ärlig.. men inte för ärlig så att man kritiserar människor på negativa sätt, det är inget bra överhuvudtaget. :)

2012-09-22 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0