9 september

Hejsan allihopa! Fler gick in på bloggen igår, taaack för det. Sjukt kul med nya läsare!
 
Vad händer för er idag? Jag ska åka och rida Boggie och pyssla om Mynte, duscha manen och så. Sen ska jag hem och fixa inför skolan imorgon, tvätta och försöka städa rummet som alltid slutar med att man somnar på sängen eller att man hittar något som blev väldigt intressant för tillfället. Hahah!
Igår kväll va jag med Becca, Elin och My. Vi badade i tunnan hela kvällen, o faaaan vad skönt det va! Men My svimmade, shiit va läskigt de va! Hon bara ramlade över kanten och låg och sprattlade, sen fick vi upp henne och då fattade hon ingenting. Innan hade hon också sagt att det blev svart och att hon var yr. Tur att jag inte har svimmat nån gång ;)
 
Innan Elin och My kom så åkte Becca och jag fyrhjuling, sladdade på åkrarna och flög på grusvägar. Blåmärken vid svanskotan för att jag slog i en kant varje gång vi flög över guppen. Hahah, och när Becca gasade iväg så flög benen upp i all fart. De va kul ;)
Bild kan ni allt få eftersom det är lite tomtpå bilder just nu.
 
Snygga tjejer, jomenvisst :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0