"gilla så skriver jag vad jag tycker om dig på min blogg!"

Cristoffer Lindström: Rolig kille, går i samma klass, snäll! :)
Anton Mäki: Snäll o snygg ;)
My Isaksson: Långben, snäll o gossig.. hehe (:
Cecilia Östlund: Känner inte, men säkert snäll och du rider bra :)
Rebecca Andersson: Världens snyggaste bästaste vän ♥
Jenny Eriksson: Snäll kompis :)
Petter Davidsson: Snäll o duktig tränare!
Lina Nygren: Extremt envis tjej, rolig o snäll :)
Felix Carlberg: Lång och känner inte så bra? Säkert snäll o rolig :)
Simon Bergström: Liten, snäll kille som jag va med när jag var liten :)
Elin Persson: Snäll och rolig ;)
Jennifer Nyberg: Fin och underbart hår! Känner inte, men säkert snäll och så :)
Erica Edin: hur mycket kan ge för din häst? Vänta, har 2kr i plånkan.
Isabelle Blomqvist: Fin o snäll kusin! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0