Golfproffs

Usch.. dåligt väder idag med. Vi som ska stå ute på golfranchen och slå med några andra 9or idag, kul när det regnar och blåser.. Men men, får väl stå emot ;) Rätt chill eftersom vi bara ska golfa idag och sen får vi åka hem och det är inte långt hem heller 2km kanske? Så jag får skjuts av mamma eftersom det är koppeltvång tänkte jag skriva men det är ju helt fel, menar hjälmtvång! Men jag fattar inte varför, eftersom jag är över 15 så jag får cykla utan.
Aja, skit i det. Slipper ju cykla iallafall!
 
Ingen häst på hela veckan, rätt skönt ändå att jag slipper ibland och även om jag inte kan ifall jag skulle ha honom just den dagen så kan jag säga ifrån så fixar hon den dagen. Underbart! Trivs med att vara medryttare, men det kliar ju i fingrarna när man ser något snyggt och vill köpa det. Rätt onödigt att köpa till hästen ifall man inte rider den så länge :P
 
Nu har jag babblat på alldeles för mycket, så jag måste säga tjingeling och vi hörs! Hejdå :)
 

Härligt vinterbild fotad av Linda Enarsson (splach.blogg.se) i Januari i år! Älskar den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0