mår rätt bra och livet rullar på!

 
Sitter här i soffan i köket och lyssnar på braaa musik! Livet rullar på rätt bra nu och känner att det här året kommer bli bra. Bara vet det. Vad skulle jag göra utan musik? Dööö antagligen, eftersom musiken har fått mig att kliva upp dom där dagarna man bara vill ramla ihop på marken och aldrig mer kliva upp.
Blir så glad av den här låten jag har länkat högst upp i inlägget, hittade den häromdagen och den är bra i vanligt version, men vad blev den inte då i Skrillex's version? Superdupermegaasskitbra! Skrillex i mitt ♥
 
Tomorrow ska jag rida ut med Tove på Mynte, skritta en sväng bara vi och hästarna. Kommer bli myspys! Var upp ikväll och gosade lite med Mynte. Finns inte mycket mer att säga än att han är såååååå speciell och jag har hittat min man för livet! Tänker gifta med med honom om man får det? Hahhahaha, nejdå. Men gud vad jag älskar den där hästen. Den dagen han säljs kommer jag gråta så mycket så jag inte vet var jag ska ta vägen. Vill helst att den dagen aldrig kommer. ♥
 
Oj, blev ett blandat inlägg det här. Men härligt att skriva av sig ibland. Behövs nog!
Pussokram, ut med vovvarna en sista promenad. Sen sova och ny dag imorgon, hejdå!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej! Har du lust att göra en bloggdesign åt mig? Hade blivit väldigt tacksam, kram!

Svar: Har inte du precis fått en ny design? Kollade din blogg ;)
Ebba Blomqvist

2012-09-12 @ 13:41:16
URL: http://toffssen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0