Plugghäst

Tjenamors! För en gångs skull så har jag pluggat på lite allt möjligt som kommer dom två närmsta veckorna i form av prov och läxor. Duktigt!
Nu unnar jag mig lite data-tid innan jag åker upp med syrran och tränar balans och sits på Boggie. Nyttigt då och då att träna balans och sits på lina så man kan tänka på bara sitsen för en gångs skull. Annars måste man ju tänka på tusen saker till ;)
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre.. känns som om jag bara skriver om vad jag gör och har gjort om dagarna. Blir väl inte så kul att läsa om i längden? Eller har jag fel?
 
Så kom igen nu! Skriv lite tips om vad DU vill läsa om, jag gör allt för att få en ännu bättre blogg :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

SV: Ja jag jobbar tisdagar, onsdagar och fredagar :)

Svar: okej :)
Ebba Blomqvist

2012-09-18 @ 18:13:45
URL: http://davyeenponny.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej sötan :)
Är allt bra med dig? :)

Kram.

Svar: Hej! Allt är bra med mig, själv? Kram :)
Ebba Blomqvist

2012-09-18 @ 20:44:40
URL: http://erikssonsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0