seterra i mitt ♥

Antar att alla dagens skolelever har använt/hört talas om programmet Seterra? Har ni inte det? Nej, tråkigt för er. Haha! Nej, men, det är nog det bästa programmet man kan använda om man ska plugga geografi och lära sig alla världens länder eller i mitt fall, Afrikas länder.
Seterra finns att ladda ner gratis till alla sorters datorer HÄR.
 
Vad har jag gjort idag? Inte ett j*vla skit. Gått i skolan som jag har gjort varje vardag sen åtta år tillbaka, pluggat som vanligt och haft lika tråkigt som jag har varje dag.
Imorgon har jag geografiprov på Afrikas länder, har ovanligt nog pluggat som en tok sen vid 4 ungefär. Grattis Ebba! Medans jag pluggade så har jag lyssnat ut på Spotify-tiden och behövt leta upp musiken på YT och skapat en lista där. Även Facebookat ungeför 50% av tiden jag klickade runt på en karta.
 
Är väl inge kul att läsa längre, eftersom jag skriver dag ut och dag in samma sak. Men är mitt liv likadant samma dag om man tänker efter? Ja, till viss del. Halva dagen går ju åt skolan, halva stallet. Så, mitt liv är rätt lika dag ut och dag in, vecka efter vecka, år efter år.
 
Nej, nu ska jag sluta babbla. Slänger upp en låt jag är helt förälskad i nu! Sen ska jag göra en runda till på Seterra, stänga av datan och kolla på Bonde söker fru :) Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0