Skitväder

Usch, skitväder idag i örbyhus.. Det vände om rätt snabbt, för det har ju varit fint väder nästan hela veckan fram tills idag. Menmen.. det vänder väl tillbaka imorgon får vi hoppas :)
 
Skolan var som vanligt igår. Efter skolan så åkte jag upp och red (oj, ovanligt..) skrittade till stenbrottet fram och tillbaka för att jag skulle träffa en där, så då tänkte jag att jag kunde ju likagärna rida dit. Det blev missförstånd så vi skulle träffas idag istället. Tog en hel timme men det var det värt eftersom solen lös som aldrig förr, solnedgång och Mynte var pigg som aldrig förr. Blev bara lite för pigg när vi skulle över stora vägen, så där satt jag barbacka på en hoppande Mynte som helst ville galoppera upp för backen som kom efter vägen, men skritt blev det och jag var tvungen att korta tyglarna rejält för att kunna hålla in honom, fysatan vad han är söt den där Mynte när han vill bralla ur :')
 
Nej, nu ska jag springa till skolan i regnet. Vi hörs! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0