Vadå trogna läsare?

Loggade in på bloggen för att kolla till hur det var med kommentarer och så. Blev förvånad när jag såg statistiken då den låg runt 40-50 (där den alltid är) så jag antar att ni har hållit er kvar i ungefär en vecka även om jag inte har skrivit något. Gulle er!! Blir ännu mer sugen på att komma tillbaka, men har inget att komma med.
 
Vad vill ni isåfall att jag ska skriva om? Skulle vara kul att fixa någon sponsor så jag kanske kan ha några tävlingar, får se hur framtiden blir ;)
 
Kan lägga in en favoritlåt som spelas högt just nu. Sjukt härlig men världens dåligaste musikvideo. Hahah!
 
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Gor du fortfarande gratis designer
alltsa jag kan inte skriva du vet dom bokstaverna som inte finns i engelska plus massa tacken som kolon, parantes, fragetecken, smilys osv....natt ar fel med datorn, sa ska prova starta om den nu och se om det ordnar sig da. Hoppas du fatta vad jag skrev anda, haha kram

Svar: Inte längre, tyvärr. Men ska börja snart att ta betalt. Inga höga summor, men jag tänker inte jobba "svart" längre, vill tjäna på det jag gör lixom ;)
Ebba Blomqvist

2012-09-14 @ 15:45:00
URL: http://idawoxliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0