Var inget proffs ändå..

Var ju på golfklubben idag med 9orna, var inget proffs ändå. Ungefär 3 år sen jag spelade så jag hade ju inte förväntat att jag var Tiger Woods direkt? Men bara spelade för skojsskull och killarna i klassen hade "dolda" talanger, satan var duktiga dom är jämfört med en själv.. haha!
 
Vi ska försöka åka in till Uppsala i veckan och köpa mig en ny mobil (på tal om ingenting). Nej, jag är inte bortskämd.. jag betalar för egna pengar. Känn på den ni ;) Hehe, nejmen, kommer kännas skönt att ha tillgång till allting via mobilen istället att vara tvungen att springa till datorn hela tiden. Blir en HTC Wildfire S, billig, liten och bättre än ingenting. Jämfört med min telefon jag har nu så är det värsta iPhone 10, hehe ;)
 
Såhär ser min nuvarande pärla ut, i nyformat och i nutidsformat. Lite sliten men fungerar som vanligt fortfarande.. jävla tegelsten..
Haha, ingen mittenknapp för den tappade jag på Gräsö förra sommaren. Annars bara små repor lite varstans, massa repor på skärmen och en halvt av baksida som lossnar så fort man tappar mobilen. Annars är den som helt ny!
 
Happy brud! Tummen upp på livet just nu ;)
 

Kommentarer
Postat av: emma hellgrenn

SVAR: jasså va kul, har du inga bilder på henne här på bloggen?:) Härligt

Svar: Hade inga bilder.. alla var borta :/ Dom enda bilderna jag har från den tiden jag red på henne är bilder på Mollys kompis som heter Sally (haha, dom visste inte att hon hette Sally förren dom kom hem med henne). Red mest på henne :)
Ebba Blomqvist

2012-09-17 @ 22:36:43
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0