We are beautiful like diamonds in the sky

Jag som skulle skriva rätt många inlägg när jag kom hem.. haha. Det får bli när man har tusen meter hög pappershög med läxor och prov. Då får bloggen stå på sidan ett tag ;)
Matteprov och Europaläxa imorgon. Kan alla länder i Europa, men matten är alltid lika svår så det får gå som det går helt enkelt.
 
Ååh, hade jag haft en mobil eller liten praktisk kamera så hade jag filmat alla ideer jag har just nu. Vilken tur att jag är så uppdaterad och rik så jag har det?..
Det får vänta helt enkelt!
 
I helgen väntar rätt mycket. Ledig på fredag från skolan så då är det nattbandy, sen på lördag ska jag kanske åka och va med ... och på kvällen rider jag Mynte och har insläpp.
 
Inte mycket mer att skriva, vill ni se mer från min sida så får ni gärna skriva vad jag ska blogga om? Thaanks. Bye!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0